یادواره شهید سعید نکویی در دبستان سعیدنکویی یزدان آباد شهرستان زرند برگزار شد. 

سروان پاسدار سعیدی، فرمانده حوزه مقاومت یزدان آباد در مراسم  یادواره شهید سعید نکویی که در دبستان سعیدنکویی یزدان آباد برگزار شد، گفت: شهدای ما در انقلاب تنها و مظلوم بودند و در دفاع مقدس، هیچ کس به ما کمک نکرد.

او افزود: شما روز‌های اول جنگ را به یاد بیاورید؛ حتی تا روز‌های آخر چه قدر ما تنها و مظلوم بودیم و در کنار این تنهایی و مظلومیت، ایستادگی و مقاومت ما چه قدر زیاد بود و کشور ما در برابر دشمنی ایستاد که ابر قدرت‌ها از آن پشتیبانی می‌کردند و با کمک خداوند و لطف و نگاه حضرت ولی عصر (عج) و ارواح طیبه ائمه هدی و انبیا و این مردم، چه پیروزی‌های عظیمی به دست آورد.

 فرمانده حوزه مقاومت یزدان آباد تصریح کرد: بالاترین مقام این جهان، مقام امامت است و بالاترین مقام در آستانه ورود به جهان آخرت مقام شهادت است.  

او افزود: شهدا با تمسک به قرآن و عترت و عمل صالح و زنده کردن یاد معاد در زندگی، پرده‌های حجاب نسبت به حقایق را دریدند و به مقام شهود (رؤیت حقیقت عالم) رسیدند.

سروان پاسدار سعیدی گفت: مقام حیات جاویدان: «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون» و مقام میهمان سفره خصوصی خداوند: «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون» است.

شهیدسعیدنکویی متولد سال ۱۳۴۱ در تاریخ ۹ آذر ۱۳۶۰ در عملیات طریق القدس بستان به شهادت رسید.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار